Reklamace zboží

Pokud značka zboží nemá autorizovaný servis, uplatněte reklamaci přímo u nás. Vyberte si jednu z následujících možností:

  • Přineste zboží osobně na jednu z našich poboček (prosím kontaktujte nás o termínu předání reklamovaného zboží)
  • Pošlete zboží poštou či přepravní společností na adresu:
    PAPPER.CZ
    Kamil Nápravník
    U Chaloupek 13
    180 00  Praha 8 - Ďáblice

Pro urychlení vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad (faktura) o koupi zboží a vyplněný reklamační list

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamované vady.

1) Jak postupovat v případě:

že je přijaté zboží od dopravce poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Je-li zboží poškozené napište tuto informaci do přepravních listů a kontaktujte přepravce:

  • Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
  • Smluvní přeprava: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 77777 33 57.
  • Geis: oznamte do 3 pracovního dne na tel. 951 277 777

že zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosím kontaktujte nás na telefonní číslo 77777 33 57.

Na dárky, které jsou poskytovány zdrarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy podle platné legislativy ČR

2) Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

3) Vrácení peněz

Peníze posíláme pouze na účet a to na základě vystaveného dobropisu a to nejpozději do 30 dnů od doručení podepsaného dobropisu.
Vratka peněz poštovní poukázkou není možná.

4) Neopravitelná závada

Pokud Vám ze servisního oddělení písemně sdělíme, že zboží nelze opravit bude Vás následně kontaktovat prodejce, který se s Vámi domluví na vrácení peněz nebo výměnu zboží za nové.

5) Co je potřeba vědět

Kupující spotřebitel má nárok na 2 letou záruční dobu avšak kupující, který při uzavření plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti má nárok pouze na 1letou záruční dobu. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.